søndag 14. oktober 2012

Akrylboks til begjær!


Min samboer grov fram gode gamle biler fra gjemselen. De er "lekt i hjel" og det er nettopp det som er sjarmen med dem. De fortjente å bli vist fram i beste stil. Fant ut at Muji sine akrylbokser/skuffer passet utmerket til formålet. De står temmelig støtt på høykant også, selv om de nok er ment å ligge. Med åpningen inn mot veggen blir det mindre støv.  Er ikke bilene skjønne? Når de var vel plassert, så jeg at den ene var en rød Londonbuss. Og jeg har gammelt tube-kart på bildet ved siden av. Ting gikk altså uforvarende opp i en høyere orden ;-)

Og nå har jeg fått blod på tann fordi jeg har funnet ut at disse boksene/skuffene/hyllene passer kjempefint som krydderhylle, ting og tang på badet mm. Og jeg har litt vegring mot å henge opp ting på glatte vegger og fliser. Så det blir flere slike på meg!

Muji acrylic box 3x3 9 in use as a display cabinet. Old toy cars with sentimental value only. The opening faces the wall, so I won't have to dust them all the time.

And these boxes are excellent as shelves for spices, small items in the bathroom etc. I'm getting some more of them!

1 kommentar:

  1. For en god ide! Det ble en kjempestilig "utstilling" :)
    Ha en forsatt fin kveld og en fin ny uke!
    Ingrid

    SvarSlett